הרב אדלר בשיחה מאומן: "השנה היה אלינו יחס טוב יותר מבעבר"

אייל ראובן No Comments on הרב אדלר בשיחה מאומן: "השנה היה אלינו יחס טוב יותר מבעבר"

הרב צבי אריה אדלר ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו עומדים כבר יותר מ-4 שעות סמוך לגבול אוקראינה-מולדובה. לפנינו 40 אוטובוסים ממתינים. שבוע הייתי ולא הרגשנו דבר, חוץ מכמה צפירות ביום. אווירה נפלאה והשוטרים היו יותר נחמדים מכל שנה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

הרב צבי אריה אדלר, שנמצא באומן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על תלאות הדרך. "אנחנו עומדים כבר יותר מ-4 שעות במעבר הגבול בין אוקראינה למולדובה. יש לפנינו בערך 40 אוטובוסים. אין לזה שום הסבר מדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן".

הוא הדגיש כי "דווקא השנה לא מורגשת התנכלות מצד האוקראינים, אבל כן יש את האדישות וחוסר היעילות המוכרת שלהם. אבל זה צפוי, כל מי שבא לכאן – בא על דעת זה".

הרב אדלר התייחס למלחמה: "אני חייב לומר שאני כאן כבר למעלה משבוע, לא הרגשנו שום דבר חוץ מכמה צפירות ביום. הייתה אווירה נפלאה. השוטרים היו יותר נחמדים מבכל שנה והיה מאמץ גם מצדם שזה יצליח".

במענה לשאלה כמה אנשים להערכתו הגיעו השנה, אמר: "קשה להעריך מספרים, אבל כנראה בין 25-27 אלף איש הגיעו. חלק גדול קנו כרטיסים בשבועיים האחרונים. היה חג נפלא".

עוד אמר אדלר: "העוצר הזה היה ברכה, הרחובות שקטים. דוכנים של השוק ודברים שמסיחים את הדעת לא היו, מוזיקה ברחובות לא הייתה. זה תרם המון לאווירה".



0 תגובות